11 Aralık 2009 Cuma

2009'dan Bana Kalanlar & Veda...


Sevgili balık hafızam,

Bu son yazımı sana ithaf ediyorum çünkü sen bu kadar unutkan, dalgın ve alık olmasan, bu şahane anılarla dolu yılı kayıt altına almak zorunda hissetmeyecektim.

Bu blogu açma, gereğinden fazla fotoğraf çekme, yazdıklarımı paylaşma ihtiyacı duymayacaktım.

O zaman beni hiç tanımadığı halde takip eden, maceralarımı okuyan, kendi deneyimlerini paylaşan okuyucularım olmayacaktı. Hiç tanımadığım halde hayatlarına, hobilerine, tecrübelerine tanıklık ettiğim, büyük bir merakla takip ettiğim sanal arkadaşlarım olmayacaktı.

Aslında 1-2 yazı daha vardı planladığım. Ama bir talihsizlik var bu aralar üstümde, o yüzden dönüşe 15 gün kala veda etmek durumunda kalıyorum. Bu blog bir defter gibi bu yıla ait olsun istiyorum. İyisiyle kötüsüyle hatırlayacağım anılarımla dolu ama sadece Belçika'yı kapsayan. İzlediğim blogları izlemeye, yorumlar paylaşmaya devam edeceğim ama kendi defterimi mühürlüyorum artık. Kapatmıyorum, sadece donduruyorum diyelim...

İlk yeni yıl hediyemi canım Kutu'mdan aldım. Brüksel'e iş için gelmiş, üşenmemiş bana miss gibi bir kutu Baklava getirmiş :) Ben evden çıkamadığım için yeterince baskı yapıp tanışamadım kendisiyle ama hediyesiyle ilaç gibi geldi bana... Nasıl teşekkür etsem bilemedim. Mevcut durumum bir fotoğraf bile çekmeme el vermiyor ne yazık ki. Geçen hafta Christmas Market'ten çektiğim fotoyla idare edin. Bu da benden yılbaşı hediyesi olsun :((



2009 ülkem için çok güzel bir yıl olmadı ne yazık ki. Ama eşimin ve benim kişisel tarihlerimize unutulmayacak bir anı olarak eklendi. Umarım 2010 herkes için çok güzel, çok mutlu bir yıl olur... Türkiye'de görüşmek üzere...

10 yorum:

  1. İpex'cim dediğim gibi niyet zeytinyağlıydı ama kısmete kuru baklava düştü. Seni tebessüm ettirebildiysem ne mutlu bana:)
    Ama blog macerası burada bitmesin lütfen, Türkiye'ye dönüşte, yeni bir blog'la yeni bir sayfa açmanı heyecanla bekliyor olacağım:)
    Sana da şimdiden güzel bir yıl diliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. ipex'cim, herşey gönlünce olsun. Kolaylıklar içinde taşının, en kısa zamanda alışasın memlekete. Şimdiden güzel bir yıl diliyorum hepimize, çocuklarımıza ve dünyamıza...

    YanıtlaSil
  3. Kolay gelsin. Hersey gonlunce olsun. Maceralarin devamini artik baska bir adreste bekliyoruz.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ben uzuldum cok yahu, gitmek istemedigini biliyorum ama tedbil-i mekanda ferahlik vardir. Donusuyoruz devamli bu blog bitsin ama yeni bir blog baslasin soz mu? Sana da gonlunce, mutlu bir 2010 diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Şimdiden HOŞGELDİN!:) Türkiye'ye, yeni yıla, yeni yaşamına ve yeni bloguna şimdiden hoşgeldin. 2010 gerçekten çok güzel bir yıl olacak, hepimiz için. Sevgiyle karşılanmanı, kucaklanmanı, çok kısa sürede yeni yaşamına alışmanı ve hayatında sevgiyle düşlenmiş ne varsa, tümünün gerçekleşmesini diliyorum...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili dostlar, tek tek yazamıyorum affedin :( desteğiniz ve iyi dilekleriniz için çok teşekkürler, yeni yılda her şey daha iyi olacak umarım. yerleşme, iş bulma, düzeni oturtma sürecinde fırsat ve istek bulur da yeni bir bloga baslayabilir miyim bilemiyorum. ama ben sizi sürekli takip ediyor olacağım :))

    YanıtlaSil
  7. Daha önce bu konuda yorum yazmıştım tekrarlamayayım. Özetle diyorum ki: "yine yaz lütfen". Yeni hayatınızın mutluluk getirmesini, herşeyin yolunda gitmesini diliyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkürler sevgili OIP :) yazamazsam da iyi bir okuyucu olacağım söz :) 2010'un ailenin ve senin hayallerinizi gerçekleştirip yeni hayaller kuracağınız şahane bir yıl olmasını dilerim :))

    YanıtlaSil
  9. Hersey gonlunuzce olsun. Yeni hayatiniz ve 2010 size bol sans ve mutluluk getirsin. Turkiye'ye donus hikayesi ve Turkiye maceralari da ilginc bir blog konusu bence. Haydi Ipex, blogging'e devam. Once a blogger, always a blogger, olmaz oyle birakmak.

    YanıtlaSil
  10. Canım benim sağol varol şeker, dediğin gibi enfes bir sene olsun sağlık dolu, bence anıları yaz çok seviyorum ben gidilen yerleri anıları okumayı sevgiler canım

    YanıtlaSil