20 Kasım 2009 Cuma

Mim Derken??


Sevgili Eda beni mimlemiş :) Blog dünyasına adım attığımda öğrendiğim ilk cümlelerden biridir bu! "MİM ne yahuuu?" diye başka blogları dolaşırken öğrendim tabi ama itiraf edeyim hala mim bir kısaltma mıdır yoksa bir kelime midir, anlamı nedir bilmiyorum! Cehaletime verin :)


Bu blog'un da bir mimi olmasını sağladığın için teşekkür ederim Edacım :)



En son hangi ülke gündemiyle canını çok sıktın?
hurriyet.com.tr'yi her açtığımda canımı sıkacak bir şey çıkıyor maşallah canım ülkemde. O yüzden artık daha az gazete okuyup daha çok bloglara takılıyorum :)


En son hangi şarkıdan nefret ettin?
Kurs arkadaşım İlke Çinli arkadaşımız TingTing'e "I love you I love youu, Do you love me, yes I doo" yu öğretiyordu, o sırada biraz irkilmiş olabilirim :) (Neden İlke? Neden? Neden??)

En son hangi fast food ürününden tiksindin?
Belçika'da Burger yok, Mc ve Quick var. Burger'i daha cok sevdiğim için Frankfurt yolunda geç saatte bir Whooper indirdim mideye ama soğuk ve pek taze değildi. Tiksinmediysem de çok hoşlanmadım.


En son hangi sakatatı yedin ?
En son 2 ay önce kuzu ciğeri almıştım Türk kasabından sanırım. Ama memlekete döner dönmez gideceğim ilk 5'te Şampiyon yer alıyor. Şöölee bol baharatlı, sıcacık ekmekte bi kokoreçç oyyyy :(( Normalde kocam kokoreç ben midye yeriz de 1 sene yemeyince özlüyor insan :) (Şlap, şlup ağzımın sularını sileyim...)


En son hangi yerli şarkıyı beğendin?
Pek takip edemedim yerlileri son 1 senedir. Dinlediklerimi de pek beğenmedim ne yalan söyleyeyim. Meyra'nın Burak Kut'la bir şarkısı vardı, o fena değildi. Bir de Özgün'ün 2 romantik şarkısı vardı onlara takılıyordum Youtube'tan. Normalde pek dinlediğim kişiler değil aslında.



En son hangi yabancı sözlü şarkıyı beğendin?
Bu ara Lady Gaga'ya taktım, sözlerini değilse de müziğini ve özellikle de kliplerini büyülenmiş gibi izliyorum. Bir de Fransızca anlamaya başladım diye midir nedir daha güzel gelmeye başladı Fransız şarkıları. Feci damar takılıyorum Fransız müziğinde :)


En son hangi yerli filmi beğendin?
En son Nefes'i seyretmiştim, onu da ağlamaktan biraz bulanık seyrettim! Ama çekimleri falan çok başarılıydı, beğenmiştim. Yazmıştım da hatta.



En son hangi yabancı filmi beğendin?
Evde sürekli film izliyoruz ama eski yeni karışık gidiyoruz. Sinemada en son Harry Potter izledik galiba. Biraz kopuk bulmuştum konuyu, sanki önceki filmle bir sonrakini bağlamak için çekilmiş gibi ama görselliği açısından güzeldi.


En son hangi kitabı okudun?
Son bir kaç yıldır performansım düştüğü için buraya gelirken okuyamadığım kitapları getirmiştim. En son Elif Şafak'ın Baba ve Piç'ini okudum. Ama arka planda Yapı Kredi Yayınları'nın Binbir Gece Masalları var 8 ciltlik, onu okuyorum. Dilden bayınca daha güncel bir şeyler sokuşturuyorum araya :)



En son hangi bilgisayar oyununu oynadın?
Gülmeyin, bak söylüyorum: Magic Farm - Ultimate Flower! Çok ciddi içerikli bir oyun! Çiçek tarlalarım var, çeşitli çiçekler üretip, sulayıp, çiçeklerimi yemeye gelen böcükleri kafalarına vurarak bayıltıp, sonra da özgün buketler yaratıp satıyorum. Bu arada da korsanlar annemle babamı kaçırdı, onları kurtarıyorum ama sattığım çiçeklerin parasıyla! Yaaa!! :)




En son hangi mizah dergisini okudun?
Üniversitedeyken Lemanyak hastasıydım. Şimdi dergi okumuyorum ama Yiğit Özgür'ü tek geçerim!


En son neyden korktun?
Pek kolay korkan bir tip değilim, hatırlamıyorum o yüzden. Kocama bi sorayım, balık hafızayım ya, belki o hatırlar :)


En son kime veya neye küfrettin?
Her zaman ve en çok yaptığım gibi kendime! Kendi kendimi deli edebiliyorum :)



En son neyden kaçtın (opsiyonel: koşarak ta olabilir)?
Metro'dan çıkarken evsiz görünümlü bir amca Fransızca bir şeyler söyledi. Başka da kimse yoktu çevrede. Öksürür gibi yapıp tüydüm :) Belki de güzel bir şey söyledi adam ama anlamadığım için risk almaya değmez dedim!



En sevdiğin 5 film?
Yok valla, 10 dakikadır düşünüyorum seçemedim! Sinemayı genel olarak severim ama mesela Amelie gibi hem konuyu hem görselliği yaratıcı bir şekilde bütünleştirebilen filmlere bayılırım. Eternal Sunshine of the S.M., Being John Malkovich gibi...



En sevdiğin 5 şarkı?
Evanescence'ın pek çok şarkısı favorim. Onun dışında çok çeşitli müzik dinleyebilirim. En son bir arkadaşımız Black Metal dinletti ve tahammül edemezsin dedi. Ben onda bile sevecek 1-2 şarkı buldum :) Melodisi olsun yeter :)



En sevdiğin 5 yemek?
En ızdırap soru bu işte :( Annemin yemeklerini çok özledim. Hele o etli ve z.yağlı sarmalar... Z.yağlı taze fasulye... Karnıyarık... Ühü ühüüü :'(

Aşağıda kırk yılda bir Brüksel'e gelmiş bir annenin üşenmeden sardığı dolmalar görülmekte...




En sevdiğin 5 isim?
Kızlarda çiçek isimlerini severim, erkeklerde de çok iddialı olmayan modern isimleri. Bu ara bebek isimleri düşündüğüm için biraz kafam karışık bu konuda! (hayır hamile değilim, hayır en az 2 seneden önce düşünmüyorum! tedbir amaçlı benimki!)



En sevdiğin 5 oyun (herhangi)?
Puzzle'lara bayılırım, Tabu, Pictionary falan da severim ama enn çok bilgisayar oyunları! İstanbul'da kardeşimin PS2'sine el koymuştuk kocimle, GTA, SSX, ve bilumum taktik oyunlarını birlikte oynuyorduk. Daha doğrusu o oynuyordu ben taktik veriyordum. Şuraya saklan, şu bombayı at falan gibi :)



En büyük korkun nedir?
Sevdiklerimi kaybetmek. Daha fazla yazmıyorum oturup ağlayabilirim. İhtimali düşünmek bile yeter :(


En nefret ettiğin 5 klişe nedir?
"Arkadaşım xxx çok iyidir, senden iyi olmasın." Hiç hoşlanmadığım bir klişedir. Diğer klişeleri düşündüm düşündüm, nefret ettiğim bir şey bulamadım. Demek ki seviyor ve kullanıyorum :))


6 yorum:

  1. Ilke'nin ogrettigi sarkiya bogurerek guldum ya:)Bu referansi anca biz anlariz ortak kulturel gecmis:) Dolmalar aynen! annem gelince sabirla sariyor bende hemen donduruyorum. Guzeldir fransiz sarkilari ozellikle anlamlari:) Cok sevimli ve gulumseten bir yaz olmus.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ben de teşekkür ederimm cevapladığın içinnn :)
    yahu midye sakatata giriyo mu, zira ben deliririm midye için.. bak ben yazmayı unutmuşum tüh :P ard arda var ya kaç tane yerim :))
    hii nasıll canım istedii Ankarada da şıp diye bulurum sanki şimdi :)
    o meyralı şarkıya benim miniğim çıldırıyor :)

    YanıtlaSil
  3. Ipex
    yeni tanistik ve benim hakkinda olumsuz dusunmen beni uzer ama soylemek zorundayim
    bende o sarkiyi esime ogrettim ve bogur bogur soylerim !! O da soyler..Cok komik ,cok iiiiraanc :)

    Hurriyet.com.tr yi okumayi bende biraktim.Haberler kotu ama sunumda cok kotu Turk medyasinda ,cok dramatik - acikli
    -o hayatinin en guzel gunlerinde ,m henuz cicegi burnunda ....falan filan ...Hasta ettiler bizi milletce

    Ha bir de bende senin gibi buyabanci ulkede , yabancilik cektikce bloglarla mutlu oluyorum :))

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. İpex'cim, hain böcükleri kafalarına vurarak bayıltmana gülüyorum hala, çok güzel yazmışsın:)
    Unutmadan Belçika'ya kargoyla zeytinyağlı gönderebiliyor muyuz peki?

    YanıtlaSil
  5. Bestecim, teşekkürler :) anneler bi tane yaa :))

    Edacım, midye sakatat değil ama kokoreççilerde hep birlikte satılıyor ya yanıltıyo insanı :) ben de acayip hastasıyım o çirkin böceğin... kiloyla yiyebilirim de fazlası zararlıymış :)

    Yeliz, ilahi çok alemsin :) gözümde canlandı şarkıyı söyleyişin :) iiraannc gercekten :) ama yabancılık cekmemek için de birebir değil mi bu kültür karmaşamız :)

    Kutucum, 1 ay sonra anneme ve dolmalarıma kavuşuyorum inşallah :) ama zeytinyağlıları yemiş kadar oldum, eksik olma :))

    YanıtlaSil
  6. Ne de guzel yapmisim, pek te guzel yapmisim, daha sirada klibi var :) guzel yazi olmus ipek bocugum, beste ve yeliz'e cok selamlar burdan...

    YanıtlaSil